Schema!

Nu har jag fått schema på pressbyrån för tre veckor framåt och det ser väl bra ut måste jag säga, ser helst att jag får fler timmar också men det ska tydligen inte vara helt omöjligt så man får hoppas på de bästa!
Som det ser ut just nu så är det ungefär tre dagar i veckan så nån dag till hoppas jag på att han kan klämma in iallafall.
Trivs iallafall väldigt bra där och jag fick nu veta idag att jag jobbar Söndag också så då blir det Onsdag-Söndag istället för Onsdag-Lördag. Lookin good!

Idag har jag inte gjort någonting alls, jag har städat eftersom att det såg ut som skit här inne. Känns nästan inte som att jag gör annat när jag är ledig och nu när det börjar bli så härligt väder så känns det ju tråkigt att bara vara hemma och INNE dessutom..
Imorgon blir det att tvätta från 14-18 sedan ska jag få umgås med Bea och vi ska gå ut och gå här i stan sen förhoppningsvis hitta på något mer också.. Misstänker starkt att Johannes jobbar imorgon så då kommer jag ändå att vara ensam och behöver därmed så mycket sällskap som möjligt!
Nu ska jag laga plättar och sedan så ska jag faktiskt fara vidare till Svensbyn för att hämta nå grejer och därmed hälsa på en snabbis också.
Nu ska jag dra, hörs!
PUSS


Synd att Johannes inte var hemma så han hade fått laga mat idag också..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0