TISDAG

Hej allihopa!
Idag har jag umgåtts med JOhanna och Angelica och vi har haft det jätte trevligt.
Först till att börja med så vill jag då säga, Vilket underbart och härligt väder vi har haft det idag!
Här i stan så har det varit 10 plus grader och strålande sol. Såna dagar vill vi ha fler av tack!
När jag har umgåtts med JOhanna och angelica så har vi inte ghort så jätte mycket egentligen. Mest pratat och färgat hår men det har varit jätte trevligt för det!
Johanna färgade sitt hår ännu ljusare än vad hon hade och jag inhandlade faktiskt mina tre hårfärger som jag ska göra i mitt hår om en månad. Förstår bara inte hur jag ska kunna vänta så länge med att färga, jag hade egentligen velat färga det nu, nu, NU! Men jag måste få lite mer utväxt först för annars känns det lite onödigt eftersom att mitt hår ändå växer ganska fort och det då är risk för att jag får stor utväxt ganska direkt.
Så nej, Maj har jag sagt att jag ska vänta till och då får jag göra det också, hur spännande och kul der än känns!

I Övrigt så har vi precis haft främmande här efter att Johanna och Angelica har farit hem. Då kom Björn och Elin på besök och det var självklart jätte trevligt det också.
Nu är klockan 20.45 och vi har fortfarande inte fått i oss någon middag. Jag verkar ju inte få någon hjälp med det hela men jag har iallafall diskat alla pannor så jag får väl ta tag i det själv.
Ha det gött!
PUSS

ETT BRA TAG SEDAN ..  Men åh vad jag saknar mitt långa hår!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0