Träning på step in & fyllechaffis för ikväll!

Hej allihopa!
Steg upp tidigt idag, eller ja. Klockan 10 iallafall och sedan dess så har jag iprencip inte gjort någonting alls.
Jag sitter just nu och äter frukost i träningskläder däremot eftersom att jag ska träna på step in 12.30.
Det kommer verkligen vara hur skönt som helst att få träna. Jag har inte varit där på hela veckan och behöver verkligen träna nu. Det enda jag har gjort i veckan är att gå ut på promenad varje dag men det känns inte som någon träning direkt även om jag gått i upp till två timmar varje gång jag gått så det blir ju en mil minst iaf.
Igår var jag ute och gick i Svensbyn med Bea, det blir alltid trevligare att gå på promenad om man går tillsammans med någon.
Jag har förövrigt varit nykter i en månad nu och det har gått fort och jag känner mig fräschare som person på något sätt och ajg har även gått ner i vikt.
Nu har jag exakt en månad kvar att vara nykter under och sedan får vi se hur jag känner (om jag ska börja dricka igen eller inte?) Det har ju faktiskt varit skönt att vara nykter så man vet aldrig.
Idag är det iallafall Fredag och jag ska vara fyllechaffis ikväll till Johanna med flera så det blir nog bra. Då kan man kamma in lite pengar också iställlet för att slösa en massa som alla gör när de är fulla.
Jag var ju fyllechaffis förra helgen också och det gick då bra, i vanliga fall så brukar jag iprencip bli galen på folket jag skjutsar för att dom är så fulla och jobbiga men de gick faktiskt bra. Skönt de iallafall!
Vi får se hur det går ikväll. Blir det för jobbigt så får jag väl fara hem helt enkelt- svårare än så är det inte.
Äh, nu ska jag börja fara typ men först måste jag äta upp min frukost.
Kommer med mer uppdatering efter jag har tränat!
ciiao!


Kommentarer
mammut

Bra jobbat gumman! Du är så duktig och jag är verkligen stolt över dig. Vill bara påpeka att det stavas princip!



Kram

2011-04-01 @ 19:17:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0