Trött och sliten.

Vaknade just precis NU.. Så nu sitter jag här och väntar på att Bea ska komma in till stan och vi ska umgås.
Jag vet faktiskt inte riktigt vad vi ska hitta på men nånting roligt blir det ju alltid.
Idag är det Torsdag igen och denna vecka tycker jag faktiskt har gått rätt så fort. Jag måste börja med bakningen redan ikväll för denna cheescake som jag ska göra tar ju ett tag och sen ska den vara i frysen ett bra tag så de är ju lika bra att göra den ikväll så slipper man tänka på den.
Sen så är det städningen också, som tur är så är det inte alls särskilt stöktigt här inne så det går nog ganska fort men eftersom att Johannes fortfarande har ont i ryggen så lär jag väl få göra de mesta själv och då tar det ju självklart längre tid också.
Jag längtar till imorgon, då ska jag vila och bara slappna av och de kommer verkligen vara hur skönt som helst!
Nu kommer Bea så nu ska jag umgås!
Ha det bra, puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0