Tröttsam dag!

Hej allihopa!
Hade en väldigt trevlig kväll igår tillsammans med bra folk hemma hos Simon!
Idag har varit en trött dag däremot, jag har varit väldigt lat och sådär men jag har faktiskt hunnit vara på stan med mamma och sedan fikat med mamma och pappa så det var även de trevligt!
Nu däremot så sitter jag här hemma och gäspar i takt till musiken nästan, känns det som iallafall.
Hade hämskt gärna lagt mig och vila i en timma eller två i soffan framför tvn men det går ju inte eftersom att jag jobbar ikväll mellan 18 och 22 så jag har börjat förbereda mig inför det nu.

Så nu ska jag bara slappa ett tag här framför datorn sen fara iväg och jobba å efter de göra en tidig kväll!
Ha det bra,
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0