Igår..

Hej allihopa!
Sa jag föresten att jag fick jobb igår? jag tror inte att jag meddelade det någonting på facebook.
Känns jätte skönt att jag bara var tvungen att vara arbetslös i en vecka innan jag fick ett nytt jobb och denna gång blev det på pressbyrån. Det känns jätte spännande och roligt! Detta jobb kommer nog passa mig bättre än på go excellent tror jag!:)
Igår var jag fyllechaffis till en massa folk också så jag lyckades tjäna in några hundralappar trots allt så det känns jätte bra.
Jag fick även träffa mina fina vänner från Arjeplog igår och dom har jag inte träffat på evigheter så det var faktiskt jätte roligt! Kanske ska umgås med dom ikväll också ett tag men vi får se. Jag känner mig inte så pigg just nu så isåfall om de har gått över.
Nu är jag iallafall jätte hungrig och vill ha mat & sen får vi se vad som händer!
Ha det bra,
PUSS




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0