De senaste dagarna har det inte hänt mycket alls egentligen.
I Fredags så hade vi våran syskonfest, vilket var jätte roligt och därefter så han jag till och med in på krogen en vända där jag träffade otroligt trevliga människor som jag umgicks med.
I Lördags så var vi och åt middag hos mamma och pappa, jag och johannes och sen så skjutsade jag vidare mamma och pappa till Liden i Svensbyn där det festades på för fulla muggar.
Jag skulle egentligen hämta Johannes syster i Lule men det blev inte så så då for vi direkt hem efter det.
Igår så umgicks jag med Bea, vi skulle fara på bio och kolla filmen "jag saknar dig" men eftersom att vi var segast i världen så han vi inte dit innan filmen hade börjat och köpte därför bara godis och for hem och kollade film istället men lika mysigt var det!
Idag har jag hunnit vara ute och gå på morgonen men även nu för ett tag sedan varit ut och joggat!
Jag har varit ledig nu sedan i Torsdags, känns aningen konstigt att ha så många lediga dagar men imorgon jobbar jag igen och sen är jag bara ledig Onsdag innan mitt 9-dagars pass börjar.
Kommer väl bli aningen jobbigt eftersom att jag jobbar hela denna helgen också till råga på de men det har varit skönt att få vara ledig i några dagar nu så har jag hunnit ladda om på nytt och känner mig ändå ganska okej med det!
I övrigt så blir denna vecka vit och helt klart väldigt lugn. Ska försöka att fokusera på endast jobb, kärlek, vänner och träning.
Dessutom är det hög tid att vila upp sig nu!
Ikväll blir det att umgås med Bea igen så jag väntar på att hon ska komma hem och höra av sig.
Ha det gött allihopa!
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0