min helg

Hej allihopa!
Nu har jag jobbat färdigt för idag men även hunnit sitta och ha en trevlig stund på nodo tillsammans med Sofia, Angelica, Johanna och Frida och därefter handlat min och Johannes "middag" på coop.
Nu sitter jag här framför datorn och väntar på att ugnen ska bli varm så jag kan sätta in stripsen och därefetr börja med köttet för idag blir det go' middag hade jag tänkt efter att ha ätit sämre än sämst de senaste dagarna. Då förtjänar jag faktiskt det här kan jag tycka och Johannes också men bara för att han är så bra!
Nu har jag börjat mina 9-dagar-i-rad-arbete och denna dag gick bra. Regnet har öst ner hela dagen men det har trots det varit hyffsat mycket folk och jag har haft saker att göra heeela dagen på pressbyrån.
Imorgon är det Fredag och jag jobbar samma pass som idag, dvs mellan 14-19.30 och sen ska jag bara ta det lugnt framför tvn med världens bästa sambo.
På Lördag jobbar jag mellan 9-16.30 och sen ska jag bjuda Johannes på middag på antingen golden dragon eller thai garden och sedan om vi kan enas om vilket film vi ska se på bio så ska jag även bjuda han på de.
Tycker att vi gjort så lite tillsammans den senaste tiden så det var dax att umgås och göra något riktigt mysigt och fint nu när vi ändå får vara ledig tillsammans under helgen (det händer inte speciallt ofta må jag säga).

Slutligen på Söndag så ska jag umgås och gå på bio med min fina vän Bea då vi äntligen ska se filmen "Jag saknar dig."

Så ser min helg ut i helhet, saker och ting tillkommer säkert för jag älskar att vara impulsiv. ;>
Ha det gött allihopa!
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0