morning!

Godmorgon allihopa!
Jag vaknade för ett tag sedan av mig själv men jag känner mig fortfarande trött så jag ska lägga mig i sängen igen och kolla tv hade jag tänkt.
Egentligen hade jag velat gå ut och gå men i detta väder så kändes det inte lika roligt längre! Det regnar ute och jag hatar att bli blöt om håret och om fötterna när jag går. Det obehagligt!
Jag ska därför avvakta ett tag och se om det slutar regna men det verkar som att det ska regna hela dagen så det är ju mindre roligt! Ska in till stan idag iallafall och umgås med Erika samt kanske med Johanna och Frida ikväll om det inte blir några ändrade planer sen så ska jag jobba imorgon och 9 dagar framöver.. Tungt!
Kommer iallafall att vara skönt att jobba i helgen på ett sätt men imorgon och på Fredag- inte lika roligt och inte nästa vecka heller, jag får iallafall korta pass.

SEDAN det som jag har gjort de senaste dagarna är att TRÄNA. Jag vet att jag sagt detta i flera månader och inte gjort det men jag har tränat för mig själv hemma, dvs varit ute och sprungit och gått å sådär men nu ska jag faktiskt köpa mig ett gymkort på stepin eller korpen.
Mamma ska börja träna med mig så då har jag alltid någon att träna med och slipper träna själv så då blir ju det hela så himla mycket roligare!

I övrigt så älskar jag att träna, känner mig så nöjd och glad efteråt och nu har jag träningsvärk vilket betyder RESULTAT.
Imorse har jag ringt ett efterlängtat samtal också, det gick bra och precis som jag ville.
Nu ska allt bli så mycket bättre,
så otroligt mycket bättre.. ♥

åh, det rä så himla roligt att ha fått igång min gamla dator igen för då hittar man så otroligt gamla bilder!:)
Sandra liten!


Kommentarer
Anna

Börja på korpen så kan vi träna tillsammans! =)

2011-08-17 @ 13:18:24
URL: http://annaajonsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0