såå, på dåligt humör!

Hej allihopa!
Sitter nu hemma i lägenheten efter att ha varit förbi arbetsförmedligen en sväng och fyllt i ett papper till försäkringskassan.
Känner mig arg idag, ledsen, irriterad och besviken. Detta känns väl med det inte som världens bästa dag om man säger så men man får helt enkelt leva vidare ändå!
Jag ska jobba mellan 14-19.30 idag och sen ska jag bara vara.
funderar på att  fara till Svensbyn och sova inatt så jag slipper sova själv och imorgon är det syskonfest som gäller.
De senaste dagarna så har jag funderat mycket kring vad jag ska göra av mitt liv, vad jag vill bli? och om jag verkligen vill bo i Piteå i resten av mitt liv? Jag har ingen aning alls ärligt talat och det gör mig stressad.
Antar att man får tänka att jag har år och dar på mig att fundera över det för jag är ju faktiskt "bara" 21 år gammal?
Jag får följa med strömmen? för som det ser ut just nu så har jag iallafall ett jobb, där trivs jag som handen i handsken och hade inte alls velat lämna den arbetsplatsen, ja inte nu iallafall.
Tror att jag nu ska ta och äta en utav matlådorna som jag så snällt ställde mig och gjorde inattl för att Johannes skulle få i sig någon mat och inte bara mackor och sedan så är det som sagt jobb som gäller.

I övrigt vill jag än en gång skänka en grattiskram till min underbara storasyster Jennie som fyller år idag.
Önskar dig världens bästa dag så ses vi imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0