Trötter!

Hej allihopa!
Vaknade före f*n imorse av att solen sken igenom persiennerna och rakt i mina ögon. Varmt var det också eftersom att solen låg rakt på fönstret så där gick min skönhetssömn upp i rök och jag la mig för att kolla tv i några timmar ist innan jag åkte vidare in till staden.
Idag har jag shoppat.. Det blev två cardigans, en i svart och en i brunt, två halsdukar till i höst/vinter- en svart och en knall rosa, och sedan tillsist ett par jeans leggins. Köpte även med min en kopp från Indiska till Jennie, en likadan som jag gav henne i present. Hon tyckte om den och ville ha en till så då sprang jag in och köpte en till henne innan jag börjarde jobba klockan 16.
Jag har nu nydligt slutat att jobba och har därefter inte gjort mycket alls som är vettigt och är heller inte säker på att jag kommer att göra något vettigt heller.
Jobbar imorgon och på Fredag också och sedan får jag vara ledig i helgen, efter hela 9 dagars arbete.
På Lördag blir det kräftskiva tillsammans med goá vänner som sagt och i övrigt, inte mycket annat.
Har nu lagt undan några tusen denna månad för att få någon sorts egen budget över mina pengar så jag känner mig smått duktig ändå!
Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla film.
Ha det gött!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0