Måndag 22/8.

Hej allihopa!
Nu har jag jobbat heela min helg men även hunnit vara på bio samt följa med Johannes till hans kompis på fest och ätit midadg på Thai garden och haft det mysigt.
Nu är det Måndag och jag har jobbat idag också, dock bara mellan 15-19.30 så det har gått rätt så fort och jag fick minst sagt sova ut imorse så det känns helt klart jätte bra!
Nu från imorgon till på Torsdag så jobbar jag bara mellan 16.19.30 så jag känner på mig att denna vecka kommer att gå fort och sedan så jobbar jag mellan 14.19.30 på Fredag och får därefter vara ledig i helgen.
Till veckan så ska jag få mitt nya schema och det känns otroligt roligt och spännande, jag längtar!!
Det jag också längtar till är till på Onsdag då jag får min lön, vet inte hur mycket jag får ut denna månad ännu men tror attd et blir rätt så mycket så då ska jag handla höstkläder och skor. Älskar det!
I helgen kommer dessutom min fina vän Erika hem hit till Piteå igen så då blir det att vara med henne, Anna och några till på Lördag. Det blir kräftskiva men sist jag åt det så fastnade jag inte riktigt för de, tyckte faktiskt att det var rätt vidrigt . Men vem vet? jag har ju faktiskt lärt mig att äta både pizza och hamburgare nu under de senaste månaderna så vem säger att jag inte kan ha börjat tycka bra om kräftor också? Vi får väl se hur det smakar! Annars får jag helt enkelt ta med mig och äta något annat.
Känns iallafall som att denna kväll kommer att bli jätte trevlig och jag längtar.
Nu ska jag faktiskt ta och dricka upp min oboy och sedan kanske man borde lägga sig i soffan och kolla tv.
Ha det gött!
PUSS

De senaste bilderna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0