awake!

Vaknade upp ganska precis kvart över 20 imorse av att pappa kom in till datarummet där jag låg och sov.
Anledningen till att jag sov där är för att dom numera har mitt rum som något sorts förvarningsrum där dom för tillfället målar möbler.
Vi har just ätit frukost jag, mamma, Pappa och såklart Molle med på en stol bredvid. Linda ligger fortfarande och sover och det skulle säkert jag också ha gjort egentligen om inte pappa väckt mig.
Somnade inte förens efter kl 3 inatt så jag har ändå inte fått sådär jätte många timmars sömn och jag brukar behöva 8 timmars sömn iallafall. Just like a teenage girl! Haha. Konstigt men sant!
Nu sitter jag bara här framför datorn och väntar på att Johannes ska sluta jobba och inte mycket mer än så egentligen.
Nu när jag inte kan gå ut och gå längre så finns det inte mycket att göra här, långt utanför staden- i bochen minst sagt!
Iddag är det föresten 4e advent och snön bara vräker ner. Vackert och mysigt måste jag säga!
När jag kommer hem så ska jag tänka ljus och bara mysa framför tvn skulle jag tro. Johannes kommer säkert vara med på de med tanke på vilken tid han började jobba imorse, Klockan 6 på en Söndag, fyfaan!


September 2009. - 2 år sedan och det känns som nyss. Börjar bli längesen nu!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0