dinnertime!

Hej allihopa!
Känner att jag vaknade lite på fel sida idag men jag menar verkligen allting och jag var riktigt irriterad för jag verkligen hatar dålig service.
Nu iallafall så har jag först hittat detta recept som jag la in tiidgare i bloggen genom en vän på facebook och de kan jag säga er var början på min dag idag. Den lös upp tillvaron lite extra för jag höll verkligen på att skratta ihjäl mig, verkligen älskar sånt där kul.
Har verkligen inte gjort nånting alls idag, jag är en tråkig och ohändelserik människa nu. Dessutom så hade jag tänkt gå en sväng på stan idag men jag orkade inte riktigt så det får lov att bli imorgon istället.´(kanske) På Fredag´ska jag fixa Annas hår.. Ska sätta hårförlängning på henne. Tror att det blir skitsnyggt!
Jag tror att jag ska ta ut mitt hår snart, inte ännu men när jag har haft de i två månader vilket jag snart har så tror jag att jag ska ta ut det. Det är ju aldrig fint när håret blir för slitet.
Nu kurrar min mage, vilket betyder att jag är hungrig så nu ska jag ta mig in till köket och laga middag!
Ha det gött.


Kommentarer
taylor

wholesalewigsonline.com rekommenderar .. Jag köpte själv en hel del EUROPEISKT ÄKTA LÖSHÅR hårförlängning, löshå, SILICONTRÄNS TEJP HÅRFÖRLÄNGNING,peruker från wholesalewigsonline.com Jag fick mitt hår så fort och det är absolut den mjukaste, vackraste hår jag någonsin sett är det alltid smidigt och förtjusande, är kvaliteten på håret underbara, detta hår awesome! håret var enkel att underhålla och jag älskar den naturliga looken av det jag fick massor av komplimanger! utmärkt kvalitet och hållbarhet, är det lätt att arbeta med och upprätthålla

2012-01-19 @ 17:20:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0