Ett steg närmare, en fungerande vänsterfot.

ÅÅH! Alltså jag blir galen, fattar inte vad det är som är feeeel!
Har försökt blogga genom mobilen i flera dagar nu men verkar inte alls fungera för INGET av inläggen har kommit ut här på bloggen. SÅ otroligt tråkigt! Måste kolla upp vad felet är så jag kan blogga genom mobilen och inte bara genom datorn, blir så mycket enklare om man är borta och vill blogga då.
Iallafall så är stygnen borta nu, det gjorde rätt så ont för mig att ta bort dom eftersom att dom hade sjunkit in så långt i skinnet så man var tvungen att slita rätt så mycket i trådarna, men det gick bra iallafall och nu är det bortgjort och foten är i gips och bandage igen.
Det var otroligt skönt att få tvätta av foten och klia på den idag kan jag säga. Har kliat så sjukt mycket de senaste dagarna på stygnen så jag höll på att bli galen. Det är rätt så ömt i foten nu men de är inte så konstigt, de började blöda litegrann och är rätt så uppsvällt fortfarande men de såg jätte bra ut. Bättre än förväntningarna så jag känner mig mycket nöjd över operationen och de var värt att ha ont.
Tog en bild på när stygnen fortfarande var kvar så det ser väl inte sådär JÄTTE trevligt ut men nästa gång jag får ta bort gipset så är stygnen borta och förhoppningsvis litegrann av svullnaden och förhoppningsvis ett finare ärr. Men de är ju också hela fyra veckor bort så de lär ju se bättre ut då.
Men innan stygnen togs så såg foten ut såhär..
image description
Nästa gång jag visar en bild på foten så blir det en före och efterbild.
Alltså på hur de såg ut före operationen, efter operationen med stygnen kvar och sen resultatet på foten när jag får börja gå på den igen.
Dom säger ju att hela läkningsprocessen kan ta upp mot 6 månader så kanske inte all svullnad har gått ner då och resultatet är riktigt rättvist men som sagt. Det kan ju bara bli bättre och bättre!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0