Färdigt!

Hej allihopa!
Nu har Johannes byggt klart garderoben och den har nu blivit fylld med mina kläder också, det blev verkligen jätte bra och nu har jag bara kläderna i källaren kvar som också ska rymmas i garderoben men plats finns det fortfarande över så det lär inte bli några större problem.
Det blev även Jätte bra att ha byrån på andra sidan sängen också och även den är nu fylld med kläder men skillnaden denna gång är att alla lådor går att öppna och de utan problem.
Johannes har åkt iväg för att provköra sin nya skoter litegrann och jag håller då på att försöka städa upp här hemma så mycket som jag kan iallafall. Kan ju inte gå så allting blir lite jobbigare och mer komplicerat då tyvärr men jag försöker få undan det värsta iallafall och sen ska jag försöa hinna åka ner och boka tvättid också.
Anna ska komma hit och sminka mig idag, efter att jag har städat får det bli (så att det inte ser ut som rena svinstian när hon kommer..) och sedan ska vi fara och hämta vitrinskåpet, åka och hämta mormor och fara till mamma och pappa.
Efter att vi varit hos mamma och pappa där vi nog kommer att stanna ett ganka långt tag skulle jag tro så blir det nog bara att lägga sig i soffan, kolla tv och ta det lugnt för då lär jag nog vara rätt så slut skulle jag tro.
Dagarna bara springer förbi nu, det är snart en hel vecka sen jag opererades och jag har knappt hunnit med själv.. Nästa helg är det ju fjärde advent också och då är det bara 6 dagar kvar till jul?! Holy shit!
Ahja, jag älskar julen, den är så otroligt mysigt och man  väljer ju själv hur mycket julstämmning man vill ha egentligen. Nu har vi ju iallafall fått snö så det kan man ju inte direkt skylla på mera.
Jag har då iallafall julpyntat och jätte fint här i lägenheten så.. Så länge det är det så går det ju inte att undgå att hålla julstämningen uppe. Sen så lyssnar jag på julmusik nu också samtidigt som jag städar så det hjälper ju till endel! :D
Imorgon är det Måndag och då ska jag lämna in mina papper till sjukskrivningen.. Har inte hunnit göra det tidigare, Johannes har varit upptagen också och jag kan varken köra bil själv eller gå dit så han måste skjutsa mig till försäkrningskassan för att jag ska kunna fixa det. Otroligt jobbigt, men så är det!
Imorgon ska det fixas och sedan efter att jag gjort det så vet jag faktiskt inte vad som händer.
Johannes jobbar iallafall natt imorgon så då är jag ensam, den som vill hälsa på mig är mer än välkommen att vara min lilla betjänt!
NU ska jag fortsätta städa!

FINT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0