Fick finbesök!

Nu har jag suttit framför tv lite till och har då hunnit se shrek den tredje, victoria secret och next.
Bea har varit här och hållt mig sällskap men har nyss farit hem och jag börjar känna mig otroligt trött så kanske borde förflytta mig till sovrummet och kolla ytterligare en film där och försöka göra en tidig kväll. Det behövs verkligen. Dessutom, imorgon så ska vi först luncha i stan kring 12 tiden, fara till Johannes föräldrar och lägga om bandaget och gipsskenan på foten och sedan skjutsa dom till flygplatsen i Luleå för då ska dom åka mot varmare breddgrader. Så himla härligt!
Själv har jag suttit och kollat på sistaminuten resor här framför datorn och har sån otrolig lust att åka iväg när min fot funkar som den ska igen. Det hade inte suttit fel minsann!
Johannes har precis slutat jobba och kommit hem så vi ska plocka ihop disken så snart han har hoppat ur duschen och sen blir det som sagt film och göra en tidig kväll!
Ha det gött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0