FUCK U!

Hej allihopa!
Jag somnade inte förens tidigt imorse nu igen och nu känner jag att jag har huvudvärk och är trött på grund av att jag inte sovit så många timmar inatt.. Men de får helt enkelt duga. Ska FÖRSÖKA att inte somna någonting idag, men det finns juliksom ingenting att göra när man är sjukskriven. Jag har ju INGE liv!
iallafall så har jag precis ringt till försäkringskassan, arbetsförmedlingen och F*N och hans moster bara för attb få svar på en fråga men seriöst och ursäkta men är dom som sitter i telefonen där helt j*vla inkompetenta eller? Det ska ju inte vara såhär pass svårt att få svar på EN fråga för att kunna skicka in sjukskrivningspapprena. Härregu!
Nu är jag på dåligt humör på riktigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0