God jul!:)

Hej och god raringar!
Igår hade vi en jätte bra kväll tillsammans med familjen. Jag vann dessvärre ingenting på bingo lotto men inte gör det någonting, det är ju trevligt ändå!
Idag är som ni vet julafton och vi ska alldeles snart bege oss till Svensbyn (till mina föräldrar) För att äta jul-lunch och vara där tillsammans med min fina släkt och sedan beger vi oss vidare , senare under dagen till Johannes föräldrar och äter jul-middag och har en fortsatt trevlig dag/kväll.
Har faktiskt längtat till denna dagen, & till imorgon men konstigt nog inte till nyår ännu- men det gjorde jag inte för en vecka sedan till julafton heller så det kanske kommer.
Hur som helst så vill jag önska er en mycket bra jul, hoppas att ni alla har varit snälla så att tomten ger er mycket julklappar i år! ;>


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0