God morgon!

Hej och godmorgon!
Jag somnade rätt så tidigt igår och om jag gör det så vaknar jag även väldigt tidigt.
Jag vaknade i samband med att Johannes gick och la sig imorse vid 5 och steg däefter upp och kollade tv.
Sen jag vaknade så har jag hunnit se ungefär 4 avsnitt av the big bang theory, ett avsnitt av lyxfällan, ett halvt avsnitt top model och även lite barnprogram.
På Söndag ska Johannes pappa ta bort mina stygn och jag ringde därför till vårdcentralen så att dom skulle kolla upp hur länge jag ska ha gipset och det visare sig att jag inte får stå på foten förens efter 6 veckor och ska då ta bort gipset i samband med det så det blir ett tag att bära det ändå!
Idag är det Fredag och jag ska och fika emd mamma och mormor kl 14. Hade egentligen behövt lägga mig och vila ett tag innan dess men just nu känns det inte som att det ska gå.
Men jag blir så grinig och trött senare under dagen om jag stiger upp så pass tidigt (typ som en liten unge) så det är bra om jag får mig en liten powernap iallafall.
Just nu myser jag iallafall på förfullt i min one piece framför tvn, det är skönt.
Ha en bra dag!

FIN!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0