Housekeeper?

ÅÅh fy satan! NU tar jag mig en paus också för ni ska bara veta hur jobbigt det är att hoppa runt och städa en hel lägenhet och dessutom så tar det ett LIV!
Har iallafall samlat ihop alla sopor, all disk och slagit på diskmaskinen. Jag har även samlat ihop all tvätt och plockat undan det värsta men mycket är det kvar och jag har typ hållt på i en timme. Dumma lägenhet, jag är less på att städa. Den blir ju bara stökig direkt ändååå!
Önskar att jag hade en betjänt eller någonting just nu, eller det önskar jag mig ofta som kan tvätta, laga mat och städa åt en. Tänk så mycket tid man hade sparat på det! Kan vara någonting att tänka på kanske?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0