Lördag!

Hej allihopa!
Min Fredagskväll var mycket bra igår och pricken över iet.. Amanda vann idol, vilken stjärna. Älskar verkligen hennes röst, så otroligt unik.
Idag är det däremot Lördag och jag har precis tagit mig en dusch. Känns så otroligt mycket emr komplicerat att duscha nu när jag har en gipsad fot än sist när jag hade gipsad arm. Nu måste jag till och med sitta ner och duscha. Men det är ju faktiskt rätt skönt det med så inte gör det någonting. Man blir ju trotsallt ren iallafall och det är ju det som är meningen!
Har föresten dragit ner på mitt medicinintag nu något enormt. Nu äter jag bara typ 3 panodil och idag har jag faktiskt inte hunnit ta någon för lite värk får man ju leva med så det har inte riktigt känts som att det har behövts.
Känns jätte bra!
Nu har Johannes hoppat i duschen och när han kommer ut så ska jag klä på mig sedan är det dax att laga middag kan jag tycka för jag är verkligen hungrig nu.
Ikväll blir det bara att sitta hemma med hjärtat och kolla film och mysa sedan imorgon är det tydligen 3e Advent och Söndag.
Ha det gött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0