New moon.

Hej allihopa!
Har precis sett Twilight på tv, den första filmen och dom får verkligen en att fastna . NU har jag bestämt mig för att se den andra filmen också- new moon. Dom är ju så fina!
I övrigt så gör jag inte mycket alls egentligen men de kanske inte är så konstigt med tanke på vad klockan är och när det bara är Tisdag och allting.
Kommer förmodligen att somna sent idag också eftersom att jag sov rätt så länge idag. Jag ahr helt vänt på dygnet och det stör mig verkligen, det känns jobbigt och samtidigt väldigt tråkigt. Varför vara vaken på nätterna när alla, vanliga folk sover? Alla som har jobb börjar ju oftast när jag går och lägger mig typ..
Ahja, så länge Johannes jobbar natt så kan jag ju alltid prata med han iallafall. Då slipper jag känna mig lika ensam.

Daniella har färesten gjort lite mer på min blogg nu så nu är det bara bakgrunden kvar och sen är den färdig.
Jag känner mig supernöjd med den redan nu så med bakgrunden så kan den ju bara bli ännu bättre! De blir ju kanon.

"Bella och Edward."


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0