Tvättdags!

Hejhej!
Vaknade väldigt sent idag men då har jag ju även varit uppe väldigt länge inatt så det jämnar ut sig, synd bara att jag inte kommer kunna somna inatt, typ.
Klockan är nu 17.30 iallafall och jag, och min skadade fot ska gå ner för att tvätta. Kommer bli jobbigt att samtidigt hoppa på ett ben och få ner tvätten till tvättstugan i källaren men tur att tvättkorgen går att skuta och har hjul, det gör ju det hela myyycket enklare.
Det tar ju ett tag för mig att gå ner så jag ska väl börja gå ner nu tror jag. Hade ju tänkt gå på stan idag också men det var ingen som kunde gå med mig så jag sket i det och ska nog ta det imorgon istället då jag kanske vaknar tidigare vid typ 11-12 . Då är det inte mörkt ute heller!

Just nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0