sweet!

Hej allihopa!
NU har jag äntligen fått ur alla kläder ur byrån och slängt faktiskt en helt del kläder så nu ska det väl ändå bli större plats i garderoben?
Jag ska ju ta upp rätt så mycket vinterplagg där ner från källarn också så kanske man kan slänga lite till därifrån också? Jag hoppas det för jag ahr verkligen emr kläder än vad jag trodde, det erkänner jag!
Skönt iallafall att få iväg endel av det som ändå bara ligger där och tar plats.
Johannes har åkt iväg till sin skoter och ska visa upp den för en person som ringde idag och kanske vill köpa den så vi får hoppas på det bästa. Jag skulle ju egentligen köra den i vinter men det går ju inte direkt sådär jätte bra just nu när jag är skadad i två månader framöver. Då hinner man ju inte köra sådär jätte mycket efter det menar jag.. Och dessutom så tycker jag bättre om att åka!
Nu har Johannes dessutom kommit hem och fått sin skoter sålt så nu känner han sig glad och nöjd.
Han har till och med börjat med garderoben lite lätt, vilket han gjorde direkt han kom hem. Sweet!
Det kommer bli så snyggt!!

kläderna som jag sorterat och vikit ihop som ska in i den nya garderoben.

Nu är det Johannes tur att sätta upp den nya garderoben.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0