Ett tidigare inlägg från igår!

Hej allihopa!
Idag har jag faktiskt fått vara ute litegrann, det har varit mycket skönt och uppfriskande.
Vi började med att vi åt palt till middag, samtidigt så ringde jag till mamma och frågade om hon och pappa skulle vara hemma eftersom att jag var rastlös och ville ut. Det skulle dom så vi åkte dit och stannade där i ungefär 1.5 timmar och for därefter även förbi Johannes föräldrar där vi stannade ett tag.
På hemvägen från Johannes föräldrar så for vi förbi Klubbgärdet och kikade på ett hus som vi fått råd om, det såg mycket mysigt ut och blir nog därför att åka dit på husvisning om nån dag!
Johannes har köpt hem gotta till mig så jag ska nog lägga mig i sängen nu och kolla tv skulle jag tro, i övrigt bara mysa med min sambo som är ledig inatt. Känns skönt!

Molle och Lea!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0