Wooho!

Hej allihopa!
Jag har inte hunnit göra nånting alls ännu förutom att jag har släppt ut mitt hår ur en fläta och bäddat sängen så att den är fin inför dagen.
Anna kommer hit inom kort och ska sminka mig också så att jag är fin när jag ska på stan och dessutom var det till och med hon som erbjöd sig och då kan man ju rakt inte tacka nej.
Hittade en ett år gammal tubtop som är lite kortare och som jag endast använt en gång för att jag inte riktigt har vetat hur man ska ha den och jag var så dum så att jag inte orkade prova den innan jag köpte den men nu har jag iallafall kommit på det. Den blir för kort för att ha över rumpan så då får man ha den som en övre tuptop över brösten istället också pösar jag upp den litegrann så den inte blir allt för tight och sätter en längre hel svart tubtop nertill. Det blev faktiskt snyggt och får därmed bli dagens dresscode.


Ni får ursäkta mitt ofixade hår, men som sagt, de ska fixas! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0