Slå klackarna i taket?

Hej allihopa!
Har precis varit och ätit på arbaillo med Johannes och jag kan ju lova att jag är mätt- håller rent ut sagt på att DÖ.
Iallafall så har jag ätit hur mycket som helst för att var jag iallafall och nu ska jag sminka mig hade jag tänkt och måste även fixa håret för det är typ halv lockigt/vågigt självfall.
Hade iallafall tänkt fixa mig någolunda ikväll eftersom att vi ska på fest hos Johannes kompis och jag har även kommit fram till en sak som jag ska berätta för er, smått panik måste jag erkänna...

-För det första så har jag inte använt min älskade plattång på två heela veckor som jag ALLTID använde förut och då är två veckor väldigt mycket faktiskt, för att vara jag. Det är fint att platta håret och särskilt om man har ett sånt dumt hår som jag har. Då vill man inget annat än platta till det.

- Sedan så har jag även världens fetaste utväxt och jag har därmed räknat ut att jag inte har färgat håret på två månader. TVÅ J*VLA MÅNADER, FATTAR NI?? Det är helt sjukt hur mitt hår ser ut just nu och det är verkligen inte likt mig att vänta så länge med att färga det eftersom att mitt hår är ljusast i världen egentligen.
Det är tur att min utväxt inte syns sådär jätte mycket när jag har tuperat håret litegrann, då sysns det knappt alls så det hade jag tänkt göra ikväll för då blir det snyggt. Helt klart godkänt!
Mitt hår är inte ens svart längre för den delen, de är mörkbrunt för att det har bleks och det är konstigt tycker jag men jag gillar det.

Jag orkar inte bry mig om mitt hår något mer, ärligt. Inte just nu iallafall för jag har så mycket viktigare saker att tänka på eftersom att vi ska iväg!
Ska färga håret om en vecka men fram tills dess så får det se ut som skit. Det är ändå jobbigt att färga det hela tiden, tråkigt och drygt också för den delen..

Nu hade jag tänkt komma in på något helt annat.
Johannes har iallafall varit in på systemet och köpt hem dricka till kvällens party. Hoppas att denna kväll kommer bli roligare än gårdagen för igår var min kväll katastrof och dessutom så somnade jag inte förens halv 5 imorse. Helt sjukt hur det kunde gå till med tanke på att jag var helt dödstrött kring 22-23 tiden redan.
Nåja, ikväll ska jag göra om kvällen till de bättre, mitt nya måtto- gör om, gör rätt!
Ha en bra kväll folks.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0