Ut och gå!

Hej allihopa!
Hur är läget en söndag som denna? Man kan ju inte säga annat än att det är bra.
Det är fortfarande varmt, solen har dock försvunnit men vad gör det när det fortfarande är plusgrader, man inte är bakis, pappa ska bjuda på pizza från pit-stop & jag ska gå ut på en långpromenad runt om i Svensbyn med Bea.
Känns verkligen underbart och jag är på et sjukt bra humör idag också! räkningarna är dessutom betalda också och jag får ännu en lön 3e mars. HÄRLIGT med pengar!!
Imorgon jobbar jag också dessutom men först ska jag äta finmiddag med Johannes och ha filmkväll med honom ikväll.
Det här var ett bra slut på denna vecka och imorgon kommer vara en bra dag för en början på en ny!
Farväl mina vänner, nu ska jag ut på skogsvägarna på promenad.♥



Kan inte annat än älska min nya rosa flicetröja som jag fått av världens bästa Frida.♥ :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0