Feb. 25, 2011

Hej allihopa!
Måste få börja med att säga vilket underbart fint väder det är ute idag. Jag har precis varit ute på en promenad i 45 minuter och har nu kommit hem igen för att invänta Johanna som ska komma hit.
Johannes jobbar fram till klockan 18 ikväll så då ska jag umgås med Johanna fram till dess iallafall och sedan får vi se om hon gör oss sällskap ikväll också- skulle vara trevligt!
Idag är det föresten Fredag och jag har helg. Jobbar inte förens på Måndag så det blir skönt att få vila ut litegrann.
Imorgon har jag bestämt mig för att vara fyllechaffis åt folk som behöver det så de är allt bara slå en pling om ni känner att ni är i behov av hämtning någon gång under kvällen så ställer jag gärna upp!
Imorgon ska jag iallafall både skjutsa och hämta mamma och pappa till och från Jävre sedan kanske Linda och Anton också ville ta sig hem.
Johanna ringde föresten alldeles nyss och sa att hon kommit fram till stan och är här när som helst så jag ska börja arvrunda och umgås med henne.
Mycket kommer inte ske i helgen så kommer väl inte ha så mycket att komma med, detta får helt enkelt duga!
Ha en bra helg allihopa!:)
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0