Varför inte stänga av solen fort? För vi lever inte länge nog för att rätta till allting ogjort..

Hej allihopa!
Detta har typ varit världens sämsta dag.. Jag har fått reda på två saker som jag både bliit ledsen och förbannad över och sedan har pappa krockat vid bergsviksbron i den så kallade "olyckskorsningen" där det varit många krockar på sistone.. Han är på älvdalssjukhus just nu och väntar på röntgen för att han har ont i rygg och nacke. - mer än så vet jag inte! men han känner sig iallafall okej och läget är stabilt. TACK OCH LOV, blev verkligen orolig!
Vår kära bil får än en gång vila i frid för ett tag för den blev väldigt kvaddad och fick bergas från platsen men går förhoppningsvis att lagas och kan synas på vägarna igen.

Ja detta har som sagt varit världens sämsta dag och jag mår inge bra för jag att saker att smälta och mycket att fundera över för jag vet verkligen inte hur jag ska hantera allting. Mycket att ta in!
jag tänker iallafall inte bara fortsätta som jag gjot utan detta ska jag klara upp för innan dess så kan inte jag slappna av och SEDAN ska jag ringa till min försäkringsbolag också och höra om lite saker.
Hoppas iallafall att de går som jag vill!
Nu ska jag vara arg för mig själv och ta mig en dusch för jag luktar TYDLIGEN curry efter min dag på jobbet.
HEJDÅ




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0