vit eller inte vit, de är frågan!

Hade en trevlig kväll igår med min fina vän Johanna och Johannes jobbade natt som vanligt.
Nu är det Fredag och helg, det blir en lugn kväll ikväll med fredagsmys i soffan framför någon grym film och en massa gott därtill men först börjar vi med middag nu klockan 18 hos mor och far i Svensbyn.
jag är rätt så bra på att bjuda in oss på middag hos dom när vi inte orkar laga någon mat själva!
Jag tror faktiskt att det här kommer bli en bra Fredag, imorgon får vi allt se vad som händer och sker för det är ännu väldigt oklart men jag gillar det. Det blir spännande och se vad som hittas på.
Tror iallafall på en vit helg om vi inte far till Johannes kompis som har fest annars blir det ta mig f-n nykrtert. Fett skönt!
Nu ska jag snygga till mig litegrann för jag är nyduschad.
chiiiao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0