warningwarning.

Hej allihopa och godmorgon!
Idag är det Torsdag och hela veckan har snart gått. Jag har nu vaknat för ganska precis en timme sen och under den tiden så har jag inte hunnit göra typ någonting.
Jag har hunnit ta på mig arbetskläderna som jag sitter i just nu eftersom att jag börjar jobba klockan 14 och sedan så har jag även hunnit prata med Johanna i telefonen ett tag.

Måste sedan få säga att jag varit på ett väldigt dåligt humör nu dom senaste dagarna eftersom att jag har fått min telefonräkning från December och fram till nu och den låg på över 1500 kronor. FYFAN SÄGER JAG BARA.
Är så jävla förbannat sedan när jag går igenom den (räkningen) och kollar från när min mobil blev stulen i December och ser då att nån JÄVEL har ringt till IRAK (!!!!!!!!!!) Vem fan gör så?! tattiga jävlar som inte har råd med egna grejer och måste ta andras och dessutom göra det till ett helvette flera månader efter!! Usch, ni verkar inte ha de minsta skam i kroppen!
Iallafall så är det polisanmält både telefonen och räkningen nu för jag vill HELST INTE betala för någon tattarunge som inte har råd själv.

Jag ska snart iväg och jobba nu men först ska jag äta någonting och försöka sluta tänka på detta för de gör mig bara förbannad.
Hela helgen blir nykter för min del och det kommer bli skönt. Alkohol är ju inte direkt nyttigt som ni vet så därför hoppar jag över de och tar det nyktert istället och myser hemma med Johannes! Det är ju de bästa ändå. ♥
Jag har dessutom hunnit tacka nej till maxmat, druckit loka och ätit sallad istället för fet mat på jobbet, motionerat litegrann och varit utan godis i snart en vecka. Känner mig så otroligt duktig för snart är jag i form igen!
Nu ska jag äta kräm och vänta tills jag ska gå vidare till jobbet!
Ha det bra, puss.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0