(Y)

Hej allihopa!
Det var en trevlig promenad jag hade tillsammans med Bea igårkväll. Den blev rätt så lång och vi han verkligen prata om allt mellan himmel och jord. Sjukt härligt!
Idag så är det Måndag och början på en ny vecka igen. Jag har nu jobbat mitt minimala arbetspass på tre timmar (11-14) och nu ska jag vidare till Johanna för att ta en promenad tillsammans med henne i det soliga och varma vädret.
Idag så stor termometern på 5 grader i skuggan och alltså hur varmt som helst i solen. Helt fantastiskt härligt.
Efter att jag kommit tillbaka så ska jag väl ta hand om min man här hemma som är förkyld och sjuk i soffan-.
Jag känner mig ärligt talat också väldigt sliten, förkyld och sääkert en gnutta feber jag med. Det avr jobbigt att jobba och jag kände mig inte i form. Hoppas verkligen att jag mår iallafall lite bättre efter min långa promenad.


Fredag, HE-HE!

Mitt Lördagsgodis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0