booring!

Hittils så har denna helg varit svin tråkig!
Igår så gjorde jag ju inte annat än att diska, städa, packa och ta hit grejer och fixa till sedan var jag förbi mamma och pappa i Svensbyn och väntade på att tvätten skulle bli klar men inte ens när klockan var 21 så var tvätten färdig så då åkte jag hem igen utan våra nytvättade kläder och bestämde mig för att hämta dom imorgon istället!
Det enda bra med gårdagen var nog att jag iallafall fick sova med Johannes som kom hem kring halv 12 inatt och sedan självklart också att det blev fint här inne i lägenheten.
Det jobbigaste är väl att jag inte är klar fortfarande, jag har ju inte dammsugat så får se om jag orkar göra det idag då istället! Inte så säkert.
Vet förövrigt fortfarande inte vad jag ska göra idag och ikväll så jag är öppen för förslag om man säger så. Ni kan ju höra av er så jag slipper sitta själv i lägenheten! är sugen på att hitta på något riktigt roligt, därmed utan alkohol.
Såhär blev föresten resultatet av gårdagens städning. Fett fint!








Kommentarer
Therese

Vilket fräsigt tv-rumsbord han har!

2011-01-08 @ 14:24:27
URL: http://theereese.blogg.se/
Sandra

Ja det är jätte fint!:D

2011-01-08 @ 14:37:54
URL: http://sandrahurtig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0