BRA HELG helt enkelt!

Haft en jätte bra helg ärligt talat. jag har jobbat och dragit in cash och samtidigt fått umgås med mina fina vänner, min kisse och Johannes. Kan det bli bättre? Nej jag tror ärligt inte det!
Iallafall så var vi på bio och såg en film med både Angelina Jolie och Johnny depp på filmduken, den var awesome och med andra ord hur bra som helst. Träffade min smak på pricken! Hela helgen var bra med andra ord men jag har varit rätt så trött och tagit det rätt så lugnt därmed men det kändes fantastiskt bra.
Idag är det Måndag och jag har varit in till stan, legat i soffan och kollat tv och bara tagit det lugnt samt varit in till stan en sväng, varit och handlat och umgåtts med Johannes, ätit smörgåstårta har vi också gjort. Vi skämde bort oss litegrann och köpte en idag när vi var och handlade på coop. Fett jävla gott!  Han har även besiktat bilen som gick igenom och det gjorde ju dagen ännu bättre, då slipper man tänka mer på det liksom.
Just för tillfället så lagar Johannes mat och jag sitter och slappar framför datorn. Känns bra att slippa göra något för omväxlingens skull!
Vi ska även se filmen taken ikväll, jag har sett den förut och vet att den är jätte bra så det kommer bli kanon. Till det så har jag även köpt en massa godis samt chips och cola som ska göra våran filmkväll till det bättre!
Nu ska jag duka och slå på tvn.
Ha det bra!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0