Dagens och gårdagens..

Hade en trevlig kväll igår och ännu trevligare dag idag.
Igår vart det FEST som gällde för oss, som sagt så hade vi en trevlig kväll men jag ångrade nästan att jag inte stannade hemma och tog det lugnt istället. Hadet säkert varit oerhört skönt med tanke på att jag ändå inte drack nå mycket och tog det rätt så lugnt ändå. Kändes onödigt att inte stanna hemma då ist! 
Idag vart det SKOTER lite överallt runt om i Pite i det härliga vädret som gällde och samma sak gäller för imorgon och sedan bingolotto på kvällen. Denna gång har vi tänkt kamma hem storvinsten. Lita på det! 
Men först ska jag äta en MASSA godis, chips och dricka cola framför en, två eller tre filmer ikväll tillsammans med världens bästa pojkvän!♥
Hörs imorgon ciiiiao!

Gårdagens bilder..


Dagens bilder!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0