Dålig uppdatering men mycket att göra!

Hej allihopa!
kanske jag fortfarande är dålig på uppdatering, de står jag faktiskt för. Men iallafall så sitter jag här och äter mackor tillsammans med världens godaste juice- tropisk, perfekt till kvällsmat.
Det är mycket gott och medans jag äter så kollar jag runt på vår fina lägenhet. Vi har fått upp en massa nya grejer idag och det är jätte fint, nöjda och glada är vi.
Johannes säger att det syns att det flyttat in en tjej här och kanske det syns LITEGRANN men inte allt för mycket. Jag har bara varit här och bestämt litegrann när det gäller gardiner, hyllor, tavlor och spritt ut mina saker litegrann på toan. Som bland annat våldgästat en hel hylla med en massa hårprodukter, (det blev helt enkelt snyggast så!).
Det är iaf sjukt snyggt här inne nu och jag trivs oerhört bra! Ska hämta nå grejer och en spegel från Svensbyn också som ska få flytta in hit. Det kommer bli awesome.

Nu till vad som har hänt senast..
Jag har klippt Johannes hår eftersom att det började bli lite långt, det blev fint och godkänt av Johannes. Hade ju varit tråkigt för han annars med tanke på att han hade varit tvungen att gå runt med håret ändå vare sig han hade velat eller inte. Sedan så har vi även varit och bowlat med hela Hurtigskaran av syskon plus respektive här i stan sedan ätit på pentryt vilket var jätte gott. Men eftersom att jag äter som en kattunge eller som en spigg som Johannes och mamma säger så lämnades endel mat. Väldigt synd eftersom att det var super gott! Jag älskar dessutom mat. ♥
Jag har också varit på stan igår och shoppat mig några smycken så nu har alla mina 16 hål i öronen fått sig smycken vilket blev jätte fint och det känns bra efter att ha varit utan i ett halv år. Det enda som är är väl att det är lite ömt i två stycken hål i och med att jag fick trycka igenom smyckena när hålen har växt igen. Men de var de värt!
Idag så har vi ju fått rätt så mycket gjort som sagt och sedan så har vi varit på stan och lunchat med en kollega till Johannes. Det var trevligt och mysigt!
Nu ska vi kolla film som avslut av kvällen, blir en skräckfilm. Kommer bli awesome med biosystem! Scary..
Nåja, ha det så bra allihopa, imorgon ska jag på stan och söka jobb, dammsuga, skura och sedan på kvällen får vi se vad som händer!
PUSS

Satt smycken i alla mina sexton hål i öronen efter 6 månaders uppbehåll!
Glamour. ♥

Johannes och Jesper på bowlingen. (bild tagen av Therese!)

Nyklippt och fin, min älskling!:)


Kommentarer
po

Så snyggt med många hål i öronen!

Kommer du att ta fler?

2011-01-17 @ 22:29:12
Sandra

Svar: ja tack så mycket, det tycker verligen jag också att det är!:) Nej det blir nog inget fler i öronen skulle jag tro. Känner att jag har nog svårt för att hålla med örhängen och ringar till dom hålen jag redan har. :)

2011-01-18 @ 20:37:44
URL: http://sandrahurtig.blogg.se/
po

Ok

Får du många komplimanger för dina snygga öron?

Måste du ha flera uppsättningar till alla hål?



Har du tagit hålen själv?

2011-01-24 @ 19:19:44
Sandra

SV: haha, tack så mycket! Ah, det är ju många som berömmer när jag har i alla smycken faktiskt =) Dom flesta har jag tagit själv faktiskt och det blir mycket örhängen måste jag säga!:)

2011-01-24 @ 20:01:35
URL: http://sandrahurtig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0