Det är slut på veckan, de är dax för fredaaaags städ!

Hej allihopa!
Fredag idag och jag har lyckats vakna i tid för en gång skull, känns bra!
Hela veckan har gått och det känns oerhört konstigt med tanke på att vi drack i Onsdags och det är Måndag i mitt huvud. Är helt inställd på det och de är väl det som är de värsta!
I Onsdags så umgicks jag med Johannes och Frida, vi var ute på challenge och hade det jätte roligt. Det var så sjukt mycke folk för att vara en Onsdag så man träffade många kända ansikten och de gjorde de hela mycke roligare.
Blev mer dricka än vad jag hade tänkt mig för trots att jag bara hade 5 öl så blev de en hel del mer när vi kom in på krogen.
Igår var det jobbigt att leva. Jag var bakis, eller nej (sjuk) som jag alltid brukar säga för jag blir ju aldrig bakis..
Iallafall så låg vi i sängen och soffan i stort sett hela dagen, de var skönt men kändes drygt.
Idag är det Fredag som sagt och Johannes jobbar hela dagen- I Lule till och med så då är det jag som får fixa här hemma. Typ städa och såna tråkiga grejer, ah ni förstår.
Inte det roligaste direkt men har man inge jobb så blir det ju lätt så. Det jämnar alltid ut sig i slutändan!
Det jag också ska göra idag är att hämta mer grejer från Svensbyn och ta hit i lägenheten, det känns fantastiskt kul.
Det börjar bli så fint här inne och nu kommer det förhoppningsvis att bli ännu finare när jag får hit mina prylar som ska lysa upp placet.
Nu ska jag hålla Johannes sällskap fram till att han åker och jobbar sedan ska jag fara iväg till Svensbyn!
Ha det bra.
PUSS





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0