Djävulunge..

Kan någon snäll själ rädda mitt skinn? Jag sitter här och håller på att hungra ihjäl, ingen pojkvän hemma heller och jag tycker synd om mig själv. För vet ni vart han är? HAN ÄR OCH KÖPER HEM SUSHI, fyfan så förbannat äckligt? Tror jag iallafall. Jag har nämligen aldrig smakat skiten men eftersom att det är gjort av rå fisk och sjögräs vilket jag har hört iallafall så låter det inte alls som någon hit!
Nej känner mig ärligt inte så sugen på att ens prova den måltiden men Johannes är envis och tycker att det är såååååååå sjukt gott så han for iväg och köpte det och då har jag inte så mycket till talan längre. Sitter h'r och äter en massa godis så att jag blir mindre hunrig tills han kommer hem.

Meddelar senare om jag överlevde!
På återseénde.
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0