Döende..

Hej!
Ville bara meddela att anledningen till att jag inte skrivit på några timmar är för att jag dog av sushin.. Iallafall lite för jag fick mig en spy attack. Det smakade skit med andra ord och jag tänker aldrig mer äta rå fisk och sjögräs! punkt slut. Nu orkar jag inte prata om de något mer, jag blir deprimerad ju!
SEDAN EFTER SUSHIN så var jag tvungen att belöna mig själv med en shoppingrunda på stan och då handlade jag hem några kläder som tröst för att jag har fått äta dålig mat idag.
I övrigt så har jag både fikat och ätit på stan men det förtjänade jag. Jag är ju trots allt bäst och har låtit mig tvingas äta dålig äckel mat! Inte likt mig..
Nu har vi kommit hem från stan och är tillbaka i lägenheten igen. Jag sitter och bloggar och jag sitter även och nöter facebook, det är kul men det som är ännu roligare är att kolla på när Linda, Anton och Johannes städar i lägenheten. Då slipper jag (för jag är ju självklart den som alltid måste göra det annars liksom?) Jag förtjänar att någon annan gör det åt mig ibland och denna gång blev även Linda och Anton drabbade..
Snart ska vi iväg och se bio, little fockers - den verkar bra!
Hejdå.
Här är föresten kläderna jag köpte, ni får se på dom!

jag ber till  Buddah med min nya kiol och mina nya strumpbyxor! (Y)

framsidan på min nya tunika.(Y)

Baksidan.. (Y)

en skön tröja som är skön. (Y)

en bättre bild på strumpbyxorna och kiolen! (Y)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0