Igår var ett annat år.. Idag ett nytt!

Tänk att gårdagen var förra året? Känns helt overkligt när man måste tänka så. Att igår var år 2010 och idag år 2011. Det är helt fantastiskt om man tänker efter och gud vilken rolig kväll jag hade igår, det måste jag då verkligen få lov att säga. Den var helt sjukt rolig så jag vill säga tack till alla som var med och gjorde det så bra!
Min efterrätt blev föresten succe, verkade som att dom flesta älskade den och den övriga maten var också hur bra som helst så jag antar att vi alla kan känna oss mycket nöjda och glada!
Dagen idag är väl inte lika bra som gårdagen. Har ännu inte fått i mig nå mat och jag känner mig sugen på en kycklingrulle men självklart så har ingenting öppet förutom max. Det blev väldigt mycke dricka igår så jag kan ju erkänna att jag mår som jag förtjänar idag, både jag och Johannes var kraftigt bladiga och har sovit bort iprencip hela denna dag.
Förstår mig verkligen inte på dom som orkar festa två dagars en sån här helg. Hur tänker ni det var ju nyårsafton igår ffs. Då kör man ju hellre på med mycke dricka och satsar på den kvällen ist för att ta en två dagars. Smått onödigt kan jag ju lova att jag tycker men vem vet. Det kanske är för att jag mår som jag mår idag? Kan väl hända. Nu ska jag laga mat till både mig och Johannes, han har iaf hunnit äta idag vilket inte jag har gjort så jag är HUNGRIG som ett as!
Ha det bra allihopa och god fortsättning.
PUSS

Pussar in det nya året med min älskade fina pojkvän!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0