Melissa Horn ♥

Sen en tid tillbaka har jag varit trött, försökt att vara allt på samma gång.
Så mycket man kan göra & borde & vill men mitt i allt så ska man räcka till.
Sen en tid tillbaka har jag varit tom & försökt att hitta spår som leder rätt.
Ja det finns så mycket måsten att vara bra på det man kan men mittt i allt så ska man vara sann.
Jag har ändrat i mitt rum, köpt nya möbler & det har samlats damm på min gitarr.
För allting jag skriver det blir ändå för kort, & allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort.
Sen en tid tillbaka så har jag varit tyst & försökt att känna efter hur det känns.
Ja man gör som alla andra och försöker att bli van men jag har tröttnat på att vara likadan.
Sen en tid tillbaka så har jag känt mig svag och försökt att vara nån till lags.
Ja man kämpar för en plats som passar både här och där och snart så har man glömt bort vem man är.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Visst finns det dagar som jag kan vara snäll och låtsas som förut.
Och visst finns det dagar som det kan göra ont att se dig ramla här omkring.
Det fanns en kärlek men den har brunnit ut, han tog för stor del av mitt liv jag kunde inte andas tillslut.
Du säger att du minns och att det känns som igår men det var allt för längesen för att ens kommas ihåg.
Och jag som trodde jag var kvar, jag har börjat på nytt. Det vet jag när jag ser dig, vart har du tagit vägen?
Jag gav upp för längesen.. Jag gav upp för längesen..
Du är kvar med samma folk, lever kvar med samma man, lever kvar i samma damm och du går i samma kläder, blir glad av samma rus som en lögn i vackert väder i ett övergivet hus.
Det är att leka med eld när du drar upp det här igen för du ser i mina ögon att jag försvann för längesen.
Det finns ingen att behaga, inget att förklara, inget att försvara - jag gav upp för längesen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0