OC ♥

Hej allihopa!
Måndag idag igen och jag tror att jag har börjat kunna vända tillbaka dygnet! Dom senaste nätterna så har det inte blivit lika sent som vanligt. Igår tillexempel så somnade jag 22.30 och vaknade 10.30 imorse. Det blev många timmars sömn inatt men med tanke på att jag inte mådde så bra igår på kvällen så tror jag att det var bra för nu känner jag mig pigg, frisk och helt klart utvilad. Känns underbart! Bra start på veckan.
I övrigt så jobbar Johannes och jag sitter och kollar på några avsnitt av 4e sesongen OC. Så underbart bra serie. Jag verkligen älskar den och som jag har längtat efter att få se fortsättningen. Var ju flera månader sen jag såg tredje sesongen och nu får jag äntligen se fjärde. Underbart!
Sitter förövrigt och äter pasta och skinksås till det och det är ju verkligen hur gott som helst så det känns som en bra kombination.
Längtar tills Johannes slutar jobba för ikväll blir det mys!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0