Perfekt!

Det blev några glas vin tillsammans med Johanna igår, det var trevligt och vi han även kika förbi kalles där några kära fina vänner höll till. Så vi satt tillsammans med dom ett tag sedan när klockan var halv 12 så gick jag hem för då slutade även Johannes så jag han umgås och kolla film med han ett tag innan vi skulle sova.
Idag steg jag upp kring 11 och tog mig en promenad förbi arbetsförmedlingen eftersom att jag fick en kallelse igår via sms. Jag gjorde bort det ganska direkt efter jag vaknade och det gick fort så då han jag därmed gå förbi farfar som jag skulle hälsa på men olyckligt nog så var han inte hemma så då for jag till Ica och handlade litegrann istället. Jag har känt mig lat hela dagen men trots det hållt igång hela tiden. Jag har gått på stan med Johanna från att klockan var kring 3 till klockan 6 och då shoppade jag med mig lite saker hem och åt hämtmat som bestod av en kycklingsallad från subland. Mycket gott och eftersom att jag aldrig hade orkat laga mat själv idag så satt den perfekt och jag blev mätt i magen, gott var det verkligen!
Nu sitter jag i lägenheten. Har inte hunnit vara hemma nästan någonting men jag har iallafall hunnit boka tvättid till imorgon så det var iallafall huvudsaken eftersom att både sängkläder och klädesplagg måste tvättas snarast!
Just nu är mamma påväg hit så vi ska ta oss en promenad här runt om i stan.. Om det blir grisberget eller fårön vet jag inte men det återstår att se, kommer bli hur skönt som helst iallafall!
Promenerade ju en kortis tidigare idag på ungefär 45 minuter men det gav faktiskt väldigt mycket eftersom att jag var både sliten och trött i kroppen med tanke på att jag drack igår och sov lite inatt. Då är promenader i fint väder en bra medicin!
Nu ska jag pallra mig vidare, Imorgon är det Fredag och det känns verkligen underbart skönt!
Love it, Bye.

Våran älskade bänkdiskmaskin. Ursäkta röran.. Vi bygger om! typ.

raklödder och en spraydeo är ju alltid bra att ha!

Fina festvantar som jag bara inte kunde låta bli! Passar ju perfekt en kall vinterdag på ett party.

några klämmor köpta från H&M!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0