Skoter♥

Hej allihopa!
Vi somnade rätt så tidigt igår, direkt efter att vi kollat klart våran film och ätit några godisar. Vi köpte ju f*n godis för 70 spänn igår och lyckades bara få i oss några godisar av typ 1000, otroligt mycke godis blev det men så går det när man måste inspektera varenda hylla på godishuset i Öjebyn.. Då kan det ju inte bli annat än en FET påse!
Idag så steg vi upp kring 11 och for vidare till Johannes föräldrar och sedan ut med skotern. Vi har varit ute hela dagen och kört och jag har kört massor. Så sjukt roligt det är alltså, jag har nästan glömt bort hur kul det är. Har ju varken kört eller åkt skoter sen två vintrar tillbaka. Gud så tragiskt men det lär jag ju ta igen nu!
Johannes ska ju köpa en ny skoter sen och då får jag ta över hans så då blir det mycke skoter för min del.
Vi har iallafall sammanlagt kört över 15 mil under dagen idag och gårdagen. Idag körde vi mellan 12.30- just efter klockan 17 med ett snabbt stop i Svensbyn hos mamma och pappa och sedan i Öjebyn för att käka på Pit-stop hos Therese. Mumma!
Nu har vi hunnit fara hem och ha det trevligt, duscha och andra grejer och nu sitter vi och spelar bingo, fett kul!
Dessvärre så ser det mörkt ut för oss båda men jag hoppas på en vinst på treans bingo nu istället.
wish me luck!
Nu ska jag allt gå härifrån, de blir en tidig kväll idag också för både jag och Johannes jobbar imorgon. Skönt!
Ha det bra allihopa.
PUSS


Jag!




Johannes♥


Kommentarer
Pangeablu

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2011-06-14 @ 08:47:31
URL: http://pangeablu.blogspoo.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0