Skoterkläder, hjälm, glasögon, ansiktsluva & DISKMASKIN.

Bortsett från alla våra tidigare beställningar på skotergrejer så har vi även beställt hem en ny bänkdiskmaskin idag och jag säger det bara.. JAG HAR ALDRIG, ALDRIG beställt eller köpt något sådant så därför skänker jag lite vuxenpoäng till mig. Kostade väl oss några tusen kronor men med tanke på att den gamla inte funkar särskilt bra så att man ändå måste diska efter sig så är det verkligen värt det! Vi kommer samla in en massa,massa tid på att inte alltid behöva diska och det kommer även se mycket finare och mer städat ut än tidigare.
Jaasi, denna månad har det spenderats några tusenlappar, tur att det är för användbara saker iallafall annars hade jag haft FET ÅNGEST vid det här laget men det har jag allvarligt inte. Älskar skoter, älskar tanken att slippa diska. Helt klart värt det!

Idag är det Onsdag och veckan har gått hur fort som helst. Måste bero på att jag har gjort något om dagarna, som att jobba tillexempel. Det gör verkligen mycket för snart är det helt igen och det var ju nyss helg? Enligt mig iaf..
Imorgon är det ju Torsdag och jag ska fara till sjukhuset och göra denna magnetröntken som jag pratade om. Inte sådär jätte roligt och jag kommer säkerligen få ligga där och må skit igen, precis som sist. Huvva! Ser inte fram emot det alls men ska bli skönt att få det bortgjort som sagt.
Ska snart tvätta ur hårinpackningen som jag snart haft i en timme sedan ska jag äta den goda maten som Johannes just nu håller på att laga- ugnstektkorv med potatis, fett gott! Sen ska jag faktiskt gå in till stan för att gå en runda bland affärerna med Johanna. Kommer bli trevligt!
Nu ska jag fylla i ett papper från adressändring så jag kan skicka det vidare sen!
Ha det bra allihopa.
PUSS


Kommentarer
Sandra och Lovis

Har NI köpt eller har Johannes köpt? ;)

2011-01-19 @ 15:04:07
URL: http://sandrablandandra.blogspot.com
Sandra

jag förstår inte varför alla säger så x) Ja, Det är iallafall VI som har köpt en och beställt hem en idag. Vi betalade halva var, sådeså ;D

2011-01-19 @ 19:27:41
URL: http://sandrahurtig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0