Slutet på dagen, typ.. Eller iaf för en sliten krigare som mig!

Hej allihopa!
kring 17 tiden så var jag klar med precis allting här hemma i lägenheten, precis i tid till att Johannes kom hem från sitt möte han varit på i Lule så det blev perfekt!
Jag har ju som sagt varit igång hela dagen men det var det värt för nu får man en ren sommarkänsla när man kliver in i lägenheten. Det luktar rent, fräsht men framför allt så luktar det blommor och äpplen typ. Det var medlet jag använde när jag skurade som tillverkade den härliga doften. Luktar underbart!
valde att städa, dammsuga, dammtorka och skura i lägenheten, samt vädra genom att öppna alla fönster och avslutade det hela med att byta sängkläder i sovrummet samt städa i toaletten.
Städningen blev helt klart godkänd av Johannes när han kom hem, jag städade ju till och med toaletten som han skulle göra när han kom hem så det var han ju såklart glad att han slapp göra. Jag gjorde helt enkelt bort allting när jag ändå höll på och eftersom att jag förstod att han skulle vara jätte trött när han kom hem med tanke på att han gick och la sig kring halv 2 inatt och steg upp vid 6-halv7 imorse. Stackarn var ju helt slut när han kom hem.
Han skulle egentligen laga middag eftersom att jag varit duktig och städat idag men det orkade han ju självklart inte. Vilket jag egentligen förstod att han inte skulle göra så det blev en middag alá Pit-stop istället men lika glad är jag för det. Fick mig ju iallafall mat och det var egentligen det enda jag krävde, var så oerhört hungrig eftersom att jag inte ätit någonting sen 12 imorse när jag åt frukost. Det var riktigt gott iallafall!
Nu är vi hemma i lägenheten igen och jag sitter här och nöter facebook medans min kära man ligger och snarkar i sovrummet. Han ska ta en PN i en timme men jag är snäll och låter han sova i 1.5 timmar eftersom att han var så trött när han kom hem. Han behöver det helt enkelt för han kunna sätta upp min spegel i hallen när han vaknar och sedan även avsluta kvällen med en film tsm med mig!
Nu ska jag allt avrunda, tycker att detta inlägg blev nog så långt ändå!
Ha det bra allihopa.
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0