Mitt i natten i brist på annat..

Lista

Senaste
Dryck: - Vatten.
Telefonsamtalet: - Johannes.♥
SMS: - Mamma
Sång du lyssnade på: - hurt- Johnny cash.
Gången du grät: - hmm.. Det var ett tag sen. Känner mig rätt så lycklig nu!

Har du någonsin
Dejtat någon två gånger: - Ja
Har någon varit otrogen mot dig: - Hoppas jag inte!
Varit kär: - Ja, jag är just nu otroligt kär och lycklig!
Förlorat någon speciell person: - Ja
Varit deprimerad: - aah, en gång i nån månad fram och tillbaka för nått år sedan.
Varit så trött att du somnat sittandes: - Ja, hänt några ggr vid skolbänken i skolan..

Dina tre favoritfärger
färg 1: Rosa
färg 2: Svart
färg 3: Vit

I år har du
Lärt känna en ny vän: - Nej, de är rätt så nytt det här året men förra året träffade jag flera stycken fina pärlor.
Fått ditt hjärta krossat: - Nej
Skrattat så att du har börjat gråta: - Ja
Träffat någon som förändrat ditt liv: - Det var sent förra året som jag iaf tror kommer förändra mitt liv mycket. Är ännu ganska nytt men vi har ju flyttat ihop nu och allting så det lär ju förändra en del i mitt liv bara de!
Insett vilka som är dina äkta vänner: - Ja, de har jag nog alltid vetat!:)
Fått reda på att någon har pratat om dig: - nä, men de har säkert hänt. Gott isf hoppas jag!
Kysst en kompis av samma kön: - naae :p

Blandat
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: - Alla i stort sett.
Hur många barn vill du ha: - 2 stycken!
Har du några husdjur: - En katt sen så har mamma och pappa en katt också.
Vill du ändra ditt namn: - Nej, helst inte efternamnet heller så det tror jag också jag behåller senare i livet.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: - hmm, oj. Jag fyllde då 20 och kände mig väldigt glad.först var jag i skolan ett tag fram tills jag slutade sedan umgicks jag med mitt ex Jimmy och eftersom att jag fyller år på våren när det är rätt så varmt så satt vi ute och fikade på altanen med mina släktingar som kom och grattade under dagen!:)
Vilken tid vaknade du idag: - 10.30 ungefär!
Vad gjorde du igår runt midnatt: - Kollade film med Johannes.
Någonting som du längtar till: - Till i helgen när vi ska köra skoter och då kommer förhoppningsvis mina skoterkläder också. Sjukt nice!
Senaste gången du träffade din pappa: - För nån dag sedan
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: - Större bröst i silikon, sjukt snyggt! (Y)
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: - Jadå!
Vad gör dig irriterad just nu: - Att jag är törstig och inte orkar gå och hämta vatten för att jag är lat!

Vad är ditt namn: - Sandra Caroline Hurtig.
Singel/upptagen: - Jätte upptagen, precis blivit lycklig sambo med världens bästa kille!:)
Stjärntecken: -
Oxe
Kille eller tjej: -
Tjej
Grundskola: -
Svensbyskolan och Sjulnässkolan.
Gymnasie: -
Strömbackaskolan
Högskola: -
Hårfärg: -
Just nu är jag svarthårig men har en kapasitet att byta hårfärg lite då och då när jag blir less. I övrigt så är jag född blond.
Långt eller kort: -
Axel längd. Jag brukar även fuska litegrann med att sätta i hårförlängning i clips under fester och sådär så då har jag väldigt mycke längre hår!
Längd: -
158.5 cm.
Vad gillar du gällande dig själv: -
Hmm, ja. Just nu är det väl bara att jag önskar mig större bröst i silikon som jag skrev tidigare. I övrigt jävligt bra självförtroende!
Piercings: -
9 i varje öra, 1 i naveln, 2 i näsan & mitt senaste tillskott som gjordes i April förra året,1 i tungan.
Tatueringar: -
Varken får eller kan tatuera mig och har därför valt att inte göra det.
Höger eller vänster: - Höger

Din första
Operation: - hjärtoperation 3 månader gammal sedan har senare operationer gjorts.
Piercing: - Öronen, ett utav hålen i näsan.
Tatuering: - Har ingen!
Bästa vän: - Sara & Bea, två barndomskompisar från samma by.
Sporten du spelade: - Fotboll tror jag bestämt det var!
Husdjur: - Katt
Vaccination du minns: - Stelkrampsprutan som jag tog i 4e klass?  tror jag. Minns hur rädd och hur ont jag hade efteråt. Fortfarande livrädd för sprutor. Fy, jag ryser bara av tanken.
Alkohol du drack: - Jag började då dricka rätt så sent. Tror jag till och med var 17 år då. Det var nog cider men det gick väldigt snabbt över till öl när jag insåg hur äckligt och blaskigt det är!;)

Just nu
Äter du: - Ingenting
Dricker du: - Loka, jag har ju faktiskt orkat gå dom få meterna till köket för att hämta en i kylen.
Är du på väg att: - Gå och lägga mig bredvid Johannes som redan sover!
Lyssnar du på: - Everlast- What it's like.
Väntar du på: - Att min bil ska börja brinna och sticka åt helvete
Vill du ha barn: - Ja absolut, Jag älskar barn och har redan varit gravid en gång oplanderat, Det passade dessvärre inte då och var då till min stora sorg tvunget att ta bort det. ♥
Vill du gifta dig: - Absolut, senare. Inte än på några år iallafall!

Vad är det bästa med det motsatta könet
Läppar eller ögon: - Ögonen
Kramar eller pussar: - Pussar
Kortare eller längre: - Längre
Romantisk eller spontan: - Både & skulle jag väl säga.
Snygg mage eller snygga armar:  - Snygga armar, älskar det!
Tatueringar eller piercingar: - Tatueringar♥ Sjukt snyggt!
Känslig eller inte: - Hmm, svår fråga. Inte för svartsjuk men ändå väldigt brydd om man tolkar frågan så. Så lite känslig får man ju vara, de får alla!
Ragg eller förhållande: - Förhållande, har alltid varit en förhållande person.
Bråkstake eller tveksam: - Inget utav det. Vill att dom ska visa vad dom vill men jag vill inte gå för fort fram men killen får heller inte vara tveksam på vad han vill och känner.

Har du någonsin
Kysst en främling: - Ja
Tappat glasögon eller linser: - Har varken haft linser eller glasögon. Isf solglasögon och några såna har ju faktiskt försvunnit.
Haft sex på första dejten: - Har väl hänt..
Krossat någons hjärta: - Mjo, dessvärre! Vill inte göra de men ibland så finns det ingen utväg.
Har du blivit arresterad: - Joo, för några år sedan.
Dissat någon: - jooho, ett tusental folk.
Gillat din killkompis (mer än som vän): -nää, har däremot varit med om att mina killkompisar gillat mig mer än som en vän men det hade ju aldrig funkat i längden så..

Tror du på
Dig själv: - Ja
Mirakel: - Ja
Kärlek vid första ögonkastet: - Ja
Himlen: - njaae, inte direkt himlen men..
Tomten: - näääe, har nog aldrig gjort de förutom när jag var jätte liten. :p
Änglar: - Nej

Svara ärligt
Haft mer än en pojkvän på samma gång: - Nej
Tror du det är möjligt att vara trogen hela livet ut: -Det hela handlar helt om hur kär, lycklig och hur mycket man älskar varandra. Känns allt detta rätt så ska det inet vara några som helst problem att vara trogen.
Vad kan du verkligen INTE leva utan: - Just nu? Alla runt omkring mig.
Vad vet inte så många om dig: -Säger jag det här så kommer det ju ut till allmän kännedom och det vill man ju inte. Alla har ju inte med allt att göra helt enkelt så det får förbli en hemlis ;>


Kommentarer
linda

blev så nyfiken på varför du inte kan tatuera dig?

Kul att det går så bra i livet för dig :D



kram/Linda

2011-01-13 @ 14:15:59
URL: http://hososspalillabacken.blogspot.com
Sandra

Sv: jag har medfött hjärtfel till att börja med. Och om jag gör en tatuering så kan det komma in smuts till hjärtat och fastna där. Det är ganska känsligt så jag kan få hjärtmuskelinflamation vilket inte är sådär jätte bra. Därför tatuerar jag mig inte pga stor risk . :) Tack så mycket!:) Kram

2011-01-13 @ 14:21:48
URL: http://sandrahurtig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0