@Svensbyn!

Hej allihopa!
Nu har jag tvättat och fått ännu mer saker gjort, synd bara att varmvattnet är slut så det inte går att diska. Sen så hade jag ju inte orkat det heller för den delen, Johannes tur är det också ;>. Jag tror ärligt att vi väntar med det tills dismaskinen kommer. Då slipper vi ju diska helt och hållet! Bra idé av mig!
Just för tillfället så är jag i Svensbyn och söker sällskap, ja för här är det ju iallafall folk som man kan prata med och sen så har jag ju världens kelsjukaste katt Lea här också, hon är bäst när man känner sig ensamen!
jag har varit här i en och en halv timma nu ungefär så jag ska börja dra mig vidare till Angelica för att umgås med henne och Johanna ett tag innan jag ska hem och kolla film hela kvällen för Johannes har ju faktiskt varit gullig och dragit hem två stycken som jag kan se ikväll sen så ska han dra hem deperate housewives också, underbar serie!
Mycket annat händer väl inte idag, han jobbar natt och jag ska vara hemma och ta det lugnt! skööönt
Nu ska jag börja bege mig vidare!
Ha det bra.
PUSS

Blev fotad när jag var en söting som sov. 1år sedan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0